PIAGAM PELANGGAN

Piagam Pelanggan

  1. Menggunakan Akta Majlis sebagai sumber utama rujukan dan tulang belakang menggerakkan sukan prestasi tinggi.
  2. Memastikan program pembangunan sukan negeri berjaya melalui bantuan kewangan, guna tenaga, kepakaran dan prasarana sukan.
  3. Memastikan atlet-atlet mendapat kemudahan dan khidmat kepakaran yang terbaik dalam menjalani latihan dan menyertai pelbagai peringkat pertandingan.
  4. Memastikan majlis menjadi sumber rujukan semua pihak dalam aspek sukan berprestasi tinggi.
  5. Membayar setiap tuntutan yang lengkap dari Persatuan Sukan Negeri dalam tempoh 7 hari dari tarikh permohonan.
  6. Menjaga kebajikan Persatuan sukan Negeri, atlet dan Pegawai serta memastikan hak-hak yang layak diterima.
  7. Memberi layanan yang mesra, cepat dan saksama kepada semua pelanggan.

Kementerian Belia & Sukan MyGovernment Kerajaan Negeri Perak PEMUDAH Istana Negara Pejabat Perdana Menteri Polis Diraja Malaysia SPRM Suruhanjaya Perkhidmatan Awam JPA MAMPU MSC Malaysia

Hubungi Kami

WISMA MSN PERAK

Lot 4438,

Kompleks Sukan Bandaraya Ipoh

31400 Ipoh, Perak Darul Ridzuan

Tel: +6.05.547.8885 / +6.05.547.3984

Fax: +6.05.547.6885

STATISTIK PENGUNJUNG

1.png2.png3.png0.png4.png2.png9.png
Hari Ini544
Semalam549
Minggu Ini1093
Bulan Ini19924
Keseluruhan1230429